Thursday, October 13, 2011

SUBHANALLAH!! ARIEL SHARON KINI HIDUP IBARAT MUMIA!!!!

Bekas Perdana Menteri Israel, Ariel Sharon, 83, dilaporkan semakin tenat dan menghampiri kematian.

Sebuah laman web menyebut bahawa Sharon kini hidup ibarat mumia. Keadaannya sangat teruk, sehinggakan berat badannya kini dikatakan hanya sekitar 15kg, dengan tubuh yang sangat kurus dan kulitnya semakin kering merengkot. Masha-Allah!!.

Menyorot kembali penderitaan Sharon, dia dimasukkan ke hospital pada 4 Januari 2006, ketika itu dia diserang sakit jantung dan koma. Sejak itu, dia yang dirawat di Hospital Haddasah hanya terbaring dengan kedua matanya yang terbuka tanpa mampu bergerak dan berkata-kata. Menurut pakar, komanya itu disebabkan pendarahan dalam otak.

Namun, masih ramai tertanya-tanya adakah dia masih hidup, atau sudah mati..?

 



Sebenarnya di tahun 2011 ini Ariel Sharon masih hidup dan pada 27 Febuari 2011 yang lepas genaplah umurnya 83 tahun. Sedar tak sedar telah lima tahun Sharon berada dalam keadaan koma. Mungkinkah ini balasan Allah terhadap kekejaman Sharon yang selama ini begitu mendendami penduduk Palestin? Allah tidak mencabut nyawanya secara terus tapi membiarkan Sharon berada di persimpangan diantara hidup dan mati. Sungguh menderita!. Begitulah azab yang Allah berika kepada kaum Yahudi yang sangat memusuhi Islam.

Mungkin ramai yang tidak tahu, sebenarnya sebelum Ariel Sharon jatuh koma, tidur malamnya sering diganggu oleh satu mimpi yang sama. Dalam mimpi itu Sharon telah bermimpi dia ditangkap oleh penduduk GAZA yang begitu marah dan dendam kepada Sharon ekoran tindakannya yang angkuh menyerang bumi Palestin. Didalam mimpi itu Sharon telah diseksa, dirantai tangan dan kakinya kemudian di arak sekeliling bandar GAZA dan di humban kedalam api. Mimpi itu mengganggu Sharon saban malam hinggalah dia jatuh koma.

Tiada siapa yang tahu akan derita Sharon menanggung mimpi-mimpi itu saban malam kecuali seorang iaitu setia usaha peribadi Sharon. Setia usahanyalah yang telah mendedahkan mimpi-mimpi Sharon itu kepada akhbar-akhbar di Israel pada tahun 2008. Akhbar-akhbar di Israel telah menyiarkan berita berkenaan, kemudia dipetik oleh media-media Asia Barat, seterusnya tersebar di internet.

Ada yang kata di internet terdapat gambar Ariel Sharon terkini yang menunjukkan dia begitu kurus kering hanya tinggal kulit yang menyelaputi tulang badannya. Tapi penulis tak pula jumpa gambar itu. Apakah azab yang sedang dideritai oleh Sharon? Hanya dia dan Allah yang mengetahui.

""EpOoL De DrAgONiZeR""

No comments: