Friday, August 12, 2011

GEMPAR!! PRESIDEN MESIR HOSNI MUBARAK SEBENARNYA SUDAH MATI SEJAK 2004..?

Bekas Presiden Mesir, Hosni Mubarak

Baru-baru ini, akhbar tempatan melaporkan dalam sebuah artikel mengenai riwayat bekas Presiden Mesir tersebut telah pun berakhir. Beliau telah digulingkan oleh rakyatnya sendiri pada Februari lepas dan secara rasminya melepaskan jawatan presiden berkenaan yang telah dipegang olehnya selama 29 tahun pada 11 Februari yang lalu.

Agak mengejutkan kerana artikel tersebut menulis bahawa diktator berkenaan sebenarnya telah meninggal dunia semenjak tahun 2004 lagi namun dirahsiakan.!!. Kenyataan tersebut memang membingungkan saya apatah selama beberapa tahun kebelakangan ini, beliau dilihat secara fizikal malah gambar dan rakaman video yang menunjukkan wajah dan pergerakan presiden itu ketika revolusi rakyat Mesir hangat berlangsung di Tahrir Februari lepas masih segar dalam ingatan.

Sebelum khabar angin itu bertiup kencang baru-baru ini, pemimpin tersebut sekali lagi muncul di khalayak umum.. Tapi, saya seakan tidak percaya tatkala menonton buletin yang memaparkan pemimpin tersebut dalam keadaan lemah, terlantar di atas katil hospital dan berada di dalam kurungan besi ketika perbicaraan kes salah guna kuasa dan rasuah sewaktu memerintah Mesir dahulu. Ini kerana beliau amat terkenal dengan imej yang segak dan gagah, malah turut digeruni masyarakat seluruh dunia sebagai presiden kuku besi.

Seorang peguam, Hamed Seddik, merupakan individu yang bertanggungjawab menimbulkan isu kematian Hosni kepada umum. Bermula pada tahun 2004, Hamed telah mengesyaki sesuatu yang pelik mengenai pemimpin tanah airnya itu. Dakwanya, Hosni telah meninggal dunia di Jerman pada 16hb Jun 2004 semasa menjalani pembedahan membuang ketumbuhan barah pada telinganya. Sejak dari itu, Hamed gigih memfailkan tuntutan mahkamah sehingga lebih 200 kali tuntutan bagi membuktikan teorinya adalah benar.

Hamed sekali lagi mencetuskan kontroversi semasa perbicaraan Hosni 3hb Ogos lalu sewaktu ucapan pembukaan, dengan bersungguh-sungguh meyakinkan hakim, Ahmed Fahmi Refaat bahawa lelaki di didalam kurungan itu bukanlah Hosni seperti diyakini umum tetapi orang lain yang menyamar sebagai Hosni. Dia juga menyatakan bahawa wujud konspirasi antara ISRAEL Laknatullah dengan United State dalam menyembunyikan kematian Hosni malah menggantikan ""presiden"" dengan lelaki lain yang serupa dengan iras wajah Hosni itu.

Hamed juga menuntut mahkamah agar membenarkan dia untuk mendapatkan sampel DNA ''si presiden'' dan kedua-dua anak lelakinya bagi mendapatkan bukti dari kenyataannya itu dan merungkai taktik dan strategi jahat rejim ISRAEL dan Amerika yang juga bersekongkol dengan isteri Hosni, Suzanne Mubarak dan dua anak lelakinya, Alaa Mubarak dan Gamal Mubarak..

Suzanne Mubarak - Isteri Hosni Mubarak
Alaa Mubarak - Anak Sulung Hosni Mubarak

Gamal Mubarak - Anak Kedua Hosni Mubarak


Menurut Hamed, konspirasi tersebut dicadangkan oleh sekutu laknatullah itu iaitu Israel dan United State dan turut dipersetujui oleh mereka bertiga agar mereka terus berkuasa di bumi Mesir.

Mari kita kaji fakta dibawah:-

1- Hosni Mubarak Meninggal Dunia Jun 2004.
2- Lelaki lain mirip Hosni menjadi pengganti dan berlakon sebagai Hosni sejurus sebelum Pilihan Raya Umum 2005.
3- Walaupun "Hosni" wujud dimata umum, hakikatnya ketiga-tiga beranak Mubarak itu yang memerintah Mesir.
4- Ogos lalu, 'Hosni' dikejarkan ke Jerman untuk mendapatkan rawatan merupakan sandiwara kerana menurut Hamed, Canselor Jerman (Angela Merkel) yang umum tahu rapat dengan diktator itu langsung tidak menjenguk beliau disebabkan Merkel tahu Hosni itu merupakan 'Hosni' palsu.


Jika difikirkan, mungkin ada fakta yang boleh menyokong dakwaan Hamed Seddik itu kerana walaupun hal ini sangat pelik, tetapi ianya tidak mustahil..

""EpOoL De DrAgONiZeR""

No comments: