Monday, January 31, 2011

GEJALA BUANG BAYI!!! SYAITAN BETUL!!!

Cuba anda perhatikan betul-betul gambar dibawah ini >>>>>>>

Petikan KOSMO!

MAYAT bayi lelaki yang masih mempunyai tali pusat dan uri ditemui di dalam longkang di Ayer Hitam, Batu Pahat
 Penduduk Taman Mekar, Ayer Hitam dekat sini gempar apabila mayat seorang bayi lelaki lengkap dengan tali pusat dan uri ditemui di dalam longkang berair yang masih dalam pembinaan di kawasan perumahan tersebut pagi semalam.


Mayat bayi itu ditemui seorang pekerja kontrak, Hamid Marsuki, 43, pada pukul 8.10 pagi ketika hendak memulakan tugas membina tembok rumah dan longkang di Jalan Mekar 5 di taman tersebut.

Kadangkala terfikir saya, mengapa masih ada gejala seperti ini sedangkan kita kini hidup didalam zaman moden. Jika kita amati gambar tersebut, tidakkah tergerak hati kita merasa sayu dan sedih apabila bayi yang tidak berdosa tersebut dibuang oleh ibu mereka?

Dosa si ibu kepada bayi ini langsung tidak bermain difikiran ketika si ibu membuangnya. Hanya yang fikirkan, cara untuk menutup aib itu. Itulah hasutan syaitan.

Hasutan syaitan bermula sejak dari awal lagi. Pertama, syaitan menghasut si ibu untuk mengenali dengan lebih intim teman lelakinya. Kemudian syaitan menghasut teman lelakinya untuk keluar berdua-duaan. Dalam masa yang sama, syaitan menutup mata hati bunda kepada si ibu untuk tidak merasa sangsi akan tindakan anak perempuannya keluar di malam hari. Maka keluarlah si ibu dengan teman lelakinya.

Sekali lagi syaitan berada diantara mereka berdua seperti firman Allah yang diringkaskan, "jika diantara dua anak adam lelaki dan perempuan yang duduk berdua-duaan, ada diantara mereka yang ketiga, dan itulah syaitan". Maka, syaitan menghasut teman lelaki supaya berlaku ghairah terhadap si ibu itu, dan si ibu pula dihasut agar mempercayai teman lelakinya. Maka sandiwara syaitan telahpun berjaya menyatukan mereka berdua.

Setelah beberapa bulan berlalu, si ibu merasakan sesuatu yang lain berlaku didalam dirinya. Si ibu mengandung. Maka tugas syaitan yang pertama berhasil. Agenda seterusnya oleh syaitan adalah memujuk teman lelaki si ibu agar tidak bertanggungjawab atas diri ibu. Maka tertekanlah si ibu. Dek risaukan perut yang semakin memboyot, syaitan datang dengan membawa jalan penyelesaian terhadap si ibu. Bisikan syaitan supaya si ibu menggugurkan atau membuang bayi itu setelah dilahirkan. Maka tidaklah si ibu merasa malu dengan anak haram yang dikandungkannya.

Demikianlah senario yang berlaku dalam diri anak Adam yang memegang status Islam. Syaitan sentiasa mendamping kita agar melakukan dosa. Banyakkanlah kita berdoa agar syaitan laknatullah itu tidak dapat mengganggu hidup kita.

Renungkanlah.....

""EpOoL De DrAgONiZeR""

No comments: