Friday, July 1, 2011

GEMBIRA JUMPA FAMILY AIBA (^_^)


Wahai AIBA

Saya nak ucap berbanyak terima kasih kerana sudi bawa saya berjumpa dengan family kamu.

Family kamu sangat baik dan tidak sombong. Saya senang ketika bersama dengan family kamu walaupun hanya untuk beberapa jam sahaja.

Bertempat di rumah Kak Ana, kakak kepada AIBA yang baru sahaja menjadi pengantin baru, di Damansara Damai, saya dibawa AIBA untuk beramah mesra dan berkenalan dengan family dia.

AIBA,

"Saya sangat seronok".

Yang paling penting sekali, saya dapat cubit pipi anak saudara AIBA yang sangat comel dan lincah tu. Selama ni saya hanya dapat dengar cerita kecomelan dan kelincahannya dari AIBA je. Tapi malam tu, saya dapat juga pegang pipi dia yang mesra dengan panggilan 'Chika' oleh AIBA..

Selain tu, saya juga dapat berbual dengan abah AIBA. Abah AIBA baru je sembuh dari sakit. Menurut abah, dia menderita sakit mata yang amat perit. Puncanya pada malam dua minngu lepas, dia rasa seperti ada haiwan yang menggigit matanya. Bila keesokan paginya, abah langsung tak dapat buka mata. Mujur masa tu AIBA ada kat rumah. Dia yang pernah menuntut jurusan Farmasi tak teragak-agak membawa abah ke hospital. Alhamdulillah, abah AIBA kini sembuh dan sihat sepenuhnya. 

Selain abah, mak AIBA pun ada sekali. Memang benar apa yang AIBA kata, mak seorang yang agak pendiam. Namun begitu, saya tetap tegur dengan mak AIBA, dan tampak sifat lemah lembut dan pemalu pada wajah mak AIBA. Lagipun, mak baru je kebah dari demam masa tu. Memang kesian juga tengok mak abah AIBA yang secara tidak sengaja jatuh sakit dalam waktu yang sama. Mujur AIBA ku ada di sisi mereka (^_^).

Masa bertandang tu, family AIBA yang kebetulan baru tiba dari Johor, mempelawa saya makan.

Antara hidangan yang saya jamah malam tu :

SATAY


Memang kenyang sebab sebelum datang tu pun, saya dah makan. hehehehe.. Tapi memang sedap. Tambahan family AIBA pun semuanya peramah. Saya tak rasa kekok pun. 

Apapun, sekali lagi saya ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada AIBA dan seluruh ahli keluarga atas layanan yang baik dan perkenalan kali pertama itu. Saya akan jadikan satu memori indah dalam buku kehidupan saya.

YAEY!!!!

""EpOoL De DrAgONiZeR""

No comments: