Monday, January 4, 2010

Selamat Pulang Dari Langkawi

AL-HamduLiLLah bersyukur saya ke hadrat ILLahi atas limpah rahmat-Nya, selamat saya sampai ke tanah tempat tinggal saya pagi tadi.

Perjalanan pulang bermula dari Langkawi pada jam 6.00 petang menaiki feri LABUAN EXPRESS TUJUH, perjalanan atas laut memakan masa lebih satu jam dan tersangkut di Jeti Kuala Perlis kerana paras air yang cetek, saya selamat menjejakkan kaki ke jeti pada jam 7.50 malam.

Kemudian, saya berjalan menuju ke stesyen bas yang terletak tidak jauh dari jeti untuk menunggu bas. Saya berada di stesyen bas selama lebih satu jam lagi sehingga bas tiba pada jam 9.00 malam.

Perjalanan bersama SANI EXSPRESS, tempat duduk dinombor 10 & 11 tingkat atas, kami memulakan perjalanan dari Kuala Perlis pada jam 9.15 malam menuju ke Kuala Lumpur. Tepat jam 7.30, saya tiba di Stesen Klang Sentral.

AL_HAMDULILLAH...

""EpOoL De DrAgONiZeR""

No comments: