Monday, January 30, 2012

Terima Kasih Atas Ucapan Bahagia *Konongnya

Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wa Barakatuh..

    UCAPAN TERIMA KASIH

Gua nak ucap terima kasih la banyak2 pada si Putih *walaupun ada pihak yang letih katanya dok maen kaler ajer.. hahaha.. Terima kasih atas ucapan tahniah semoga bahagia yang ditulis melalui blog Beliyau..

Bagi gua la kann, gua dah puas nanges.. Jujur gua kata, gua memang sangat letih dok mengenang nasib jiwa gua, nasib hati gua..

Dulu, Gua perlukan 2 bulan nak berhenti dari terus rasa 'down' sebab putus cinta.. Alih-alih, bila gua dah jumpa dengan sorang insan nih, yang mana gua rasa kan gua dah tak perlu nak carik yang laen, tetiba plak timbul citer pasal Sang Kuku Besi.. Gua pun downstep la.. Berkawan pun takpe.. Pastu, tau-tau berkawan pun tak boleh.. **Memang hebak beto r penangang Sang Kuku Besi or.. 


Mula-mula gua clashed, bulan 3, bulan 5 baru gua dapat bukak hati nak kenal-kenal ngan orang laen..

Last-last, kenal ngan insaniah nih, pun tak dapat nak continue further even as a friend. Gua pun stop talking about that person bulan 10 tahun lepas.

Lagi lama gua menderita beb!! Siang - malam, hidop gua hanya pada komputer, kerja, rumah, solat.. Tu je hari-hari dok berkisar dalam hidop gua. *Nasib baek ada family kat Setapak yang sudi pujok aku.. **Thanks Achik, Che'Uda & Adek..


Memang gua tak nafikan, ujud perasaan sayang.. Tapi, bila gua angkat tangan, angkat bendera putih, gua engat diorang akan bahagia.. Hampas rupanya.. Tak pe la, gua percayakan hukum KARMA..

    CINTA BARU

Memang gua tak nafikan, gua dah temui cinta baru.. Gua betul-betul tak merancang semua ni.. Tapi, bagi gua, memang gua berhak untuk temui satu cinta baru yang betul-betul mencintai dan menyayangi gua.. Dulu, takde sape pun gua bagitau, yang setiap malam gua tertunggu-tunggu mesej dari si dia.. Tapi, hanya hampa..

Cuba bayangkan, apa yang gua rasakan setiap malam!! Menunggu, menunggu dan terus menunggu.. Sakit dalam jiwa ni..!.. (T_T)

Gua boleh ibaratkan gua sama macam watak Izzah dalam Ombak Rindu **Kowt semuanya nak gunapakai perumpamaan Ombak Rindu.. Masa Hariz ngan Mila kahwin, Izzah menangis sorang-sorang kat kampung, dalam bilek.. (Macam tu la gua *Kowt*..) Cuma gua nih jantan.. haha..

So, balik dekat cinta baru.. Memang gua tak plan pun nak ada cinta baru.. Yang shioknya, cinta tu datang kat gua, bukan gua yang carik.. *Remark: DATANG SENDIRI..

Gua jugak mahu orang menyayangi gua.. Bukan hanya gua yang menanti tanpa pasti..................................

""EpOoL De DrAgONiZeR""

No comments: