Monday, January 16, 2012

KEMBALI MENCACI!!!!!!!

Assalamu'alaikum Wa Rahmatullahi Wa Barakatuh & Salam Sejahtera kepada yang tak reti nak menjawab salam tuh *non muslim for sure*

Kepada semua pembaca-pembaca blog Si Naga ni..

Aku dah lama diam *mendiamkan* diri... Sebab-munasababnya, biarlah aku yang simpan dalam hati...

Hanya sesetengah dari mereka yang pernah terkait dengan aku je yang tau sebabnya...



Tapi semakin lama aku duduk diam *malas nak charott* semakin sentap pulak aku...

Jadi, aku akan menulis balik dalam blog Naga aku ni, dengan lebih sentapan-sentapan yang menarik...

Tapi, aku tak pernah engkar apa yang aku pernah aku janjikan...

Sape yang engkar..?.. Tumbok dada, tanya "saket tak bhai..?..".. HAHAHA!!!!



***p/s : nk mula prhidopan bawu pn, mula la.. Ad ak keshah..?.. Sbb ko dari dulu da mula da pown.. Aku ni je yang vangang xreti2 nk sedor.. wakaka.. So, ko nk mula, ak pn kna r mula.. Thanks bhaiya!!!!


""EpOoL De DrAgONiZeR""

No comments: